Skalium - Efekty pracy naszego optymalizatora kampanii Google Ads

Case Study

grafika lupa

Sklep internetowy turystyczny i górski

ROAS +1730%

Podjęte działania

Aby nasze działania były jak najskuteczniejsze, postawiliśmy zdywersyfikować kanały marketingowe, uwzględniając zarówno reklamy produktowe, lokalne, jak i wideo. Uruchomiliśmy kampanie PMax promujące odzież i akcesoria, obuwie do biegania oraz pozostałe obuwie. Uwzględniliśmy również remarketing z uwagi na dużą liczbę odbiorców zapoznających się z ofertą, ale nie dokonujących zakupu. Wdrożyliśmy także kampanię brandową umacniającą pozycję marki na rynku.

grafika lupa rolety

Firma z branży Rolety, Plisy, Żaluzje, Moskitiery Białystok

Podjęte działania

Aby osiągnąć zamierzone cele, opracowaliśmy kompleksową lokalną kampanię marketingową, która skupiała się na tworzeniu emocjonalnych skojarzeń między klientami a produktami tej firmy. Nasz zespół kreatywny stworzył reklamy mające przyciągać uwagę i budzić pozytywne emocje. Skoncentrowaliśmy się na podkreślaniu ich walorów wizualnych i funkcjonalności oraz na budowaniu wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie rolet i osłon okiennych.

ozonowanie skalium

Ozonowanie oraz czyszczenie tapicerki

Podjęte działania

Działania podejmowane w ramach współpracy obejmowały m.in. dobór właściwie dopasowanych precyzyjnych słów kluczowych takich jak ozonowanie, czyszczenie tapicerki. W kampanii seearchowej po konsultacji z klientem dodaliśmy wszelkie możliwe rozszerzenia: telefonów, graficzne, promocji, którą uzgodniliśmy z klientem, linków do podstron, objaśnień, informacji. Dzięki temu reklama klienta bardzo wyróżniała się na tle konkurencji.

skalium drukarnia

Drukarnia i usługi poligraficzne

Podjęte działania

Zadaniem kampanii było doprowadzenie do zwiększenia liczby stacjonarnych wizyt klientów w drukarni w wybranym regionie, a także telefonów i uzupełnionych formularzy kontaktowych dotyczących usług poligraficznych za pośrednictwem strony internetowej. Rozpoczęliśmy działania w sieci wyszukiwania, wykorzystując linki sponsorowane oraz kampanię lokalną, tak aby pozyskać nowe zlecenia w zakresie nadruków na gadżetach reklamowych, wizytówek, wydruków wielkoformatowych oraz ulotek reklamowych. Uwzględniając specyfikę branży klienta oraz potrzebę uproszczonej formy szybkiego kontaktu, dostosowaliśmy działania kampanii na urządzenia mobilne...

cs lupa budowlana (1)

Firma z branży budowlanej

Podjęte działania

Na podstawie analizy branży, w jakiej działa klient, przygotowaliśmy strategię kampanii Google Ads, skupiając się na reklamach w sieciach wyszukiwania i reklamowej Google, a z czasem również wideo. Według pozyskanych informacji oraz doświadczenia naszego zespołu specjalistów miały one największy potencjał w zakresie efektywnego zwiększenia
współczynnika konwersji. Miesięczny budżet na ich prowadzenie został ustalony na poziomie 3460 zł. Działania podejmowane w ramach współpracy obejmowały m.in. dobór właściwie dopasowanych precyzyjnych słów kluczowych takich jak płyty betonowe czy strop budowlany.

cs-lupa-automatyka-elektrotechnika-1-433x330

Sklep z branży automatyki i elektrotechniki

ROAS +1200%

Podjęte działania

Mając na uwadze zarówno specyfikę branży klienta, jak i cele jakie mieliśmy do zrealizowania zdecydowaliśmy się na zastosowanie kampanii w sieci wyszukiwania, produktowej, GMC oraz DSA. By zmaksymalizować efekty działań wykorzystaliśmy precyzyjne słowa kluczowe opisujące konkretne modele z oferty klienta oraz określiliśmy szczegółowo harmonogram wyświetlania reklam z wyłączeniem weekendów, gdyż w tej branży większość zamówień składana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

cs-lupa-hurtownia-opakowan-1-433x330

Hurtownia opakowań jednorazowych

ROAS +2049%

Podjęte działania

Wdrożona przez nas strategia bazowała przede wszystkim na kampanii w sieci wyszukiwania oraz dodatkowych kampaniach, w tym GMC i remarketing. Budżet jakim dysponowaliśmy wynosił 1750 zł, z czego większość środków przeznaczyliśmy na prowadzenie kampanii Search. Przyjęliśmy taką strategię, ponieważ, zgodnie z naszą wiedzą i doświadczeniem, w branży B2B właśnie takie działania dają najlepsze rezultaty.

cs-lupa-naturalne-produkty-1-433x330

Sklep z naturalnymi produktami

ROAS +1281%

Podjęte działania

Wdrożona przez nas strategia opierała się na kampanii produktowej. To właśnie ten rodzaj najlepiej sprawdza się w przypadku branży klienta i budżetu jakim dysponowaliśmy w wysokości 1 350 zł Przeznaczając większość środków na GMC mogliśmy zrealizować nasze główne cele.

cs-lupa-rolety-1-433x330

Sklep internetowy z roletami

ROAS +756%

Podjęte działania

Strategia jaką przyjęliśmy by zrealizować te oczekiwania zakładała zastosowanie kilku rodzajów kampanii, gdzie główne nakłady przeznaczyliśmy na kampanię produktową wspieraną przez kampanię w sieci wyszukiwania i remarketing dynamiczny. Działania podjęliśmy w ramach budżetu 2599 zł.

cs-lupa-rowerowy-1-433x330

Sklep rowerowy

ROAS +1249%

Podjęte działania

W ramach wdrożonej przez nas strategii zdecydowaliśmy się na zastosowanie produktowej kampanii Google Ads, która została rozbita według oferty sklepu (kategorii i marek). Dodatkowo wykorzystaliśmy remarketing, by dotrzeć do klientów, którzy już zapoznali się z ofertą naszego zleceniodawcy, bądź też porzucili koszyk bez dokonania transakcji, w celu zawrócenia ich na stronę i zachęcenia do finalizacji zakupu. Z naszego doświadczenia wynika, że te rodzaje dają najwyższe zwrotu w przypadku branży w jakiej działa nasz klient. Obrana strategia pozwoliła nam zwiększyć widoczność oferty i ruch na stronie. Miesięczny budżet jakim dysponowaliśmy wynosił 3 000 zł.

cs-lupa-zoologiczna-1-433x330

Sklep z branży zoologicznej

ROAS +1173%

Podjęte działania

W ramach wdrożonej przez nas strategii zdecydowaliśmy się na zastosowanie produktowej kampanii Google Ads, a także standardowej kampanii w sieci wyszukiwania oraz dynamicznej. Z naszego doświadczenia wynika, że te rodzaje najlepiej konwertują w przypadku takiej branży w jakiej działa nasz zleceniodawca. Obrana strategia pozwoliła nam zwiększyć widoczność oferty i ruch na stronie, a także ilość odnotowywanych w msc konwersji. Przeprowadzone działania zostały wykonane w ramach msc budżetu 3 000 zł.

przewoz osob

Firma z branży przewozowej

Podjęte działania

Współpracę rozpoczęliśmy od szczegółowej analizy branży, w jakiej działa klient. Na tej podstawie, a także uwzględniając wymagania zleceniodawcy dotyczące oczekiwanych rezultatów, opracowaliśmy strategię. Obejmowała ona prowadzenie kampanii Google Ads, wykorzystując trzy uzupełniające się kanały: search, display i remarketing. Dzięki właściwemu wdrożeniu pozwalały one na skuteczne pozyskanie nowych klientów, a także dotarcie do osób, które już odwiedziły stronę. W celu maksymalizacji efektów dobraliśmy szczegółowe słowa kluczowe dopasowane do zapytań użytkowników zainteresowanych usługami. Przełożyło się to na 45 połączeń telefonicznych w skali miesiąca.

Menu

Masz pytania? Zostaw swój numer, oddzwonimy!

*Wyrażam zgodę na otrzymywanie treści marketingowych i informacji handlowych od Skalium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej ) w celu promocji usług Skalium w tym m.in. przedstawienia informacji o aktualnych promocjach czy akcjach marketingowych. Polityka prywatności.