Case Study
Sklep internetowy turystyczny i górski
ROAS +1730%
Podjęte działania
Aby nasze działania były jak najskuteczniejsze, postawiliśmy zdywersyfikować kanały marketingowe, uwzględniając zarówno reklamy produktowe, lokalne, jak i wideo. Uruchomiliśmy kampanie PMax promujące odzież i akcesoria, obuwie do biegania oraz pozostałe obuwie. Uwzględniliśmy również remarketing z uwagi na dużą liczbę odbiorców zapoznających się z ofertą, ale nie dokonujących zakupu. Wdrożyliśmy także kampanię brandową umacniającą pozycję marki na rynku.
Firma z branży Rolety, Plisy, Żaluzje, Moskitiery Białystok
Podjęte działania
Aby osiągnąć zamierzone cele, opracowaliśmy kompleksową lokalną kampanię marketingową, która skupiała się na tworzeniu emocjonalnych skojarzeń między klientami a produktami tej firmy. Nasz zespół kreatywny stworzył reklamy mające przyciągać uwagę i budzić pozytywne emocje. Skoncentrowaliśmy się na podkreślaniu ich walorów wizualnych i funkcjonalności oraz na budowaniu wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie rolet i osłon okiennych.
Ozonowanie oraz czyszczenie tapicerki
Podjęte działania
Działania podejmowane w ramach współpracy obejmowały m.in. dobór właściwie dopasowanych precyzyjnych słów kluczowych takich jak ozonowanie, czyszczenie tapicerki. W kampanii seearchowej po konsultacji z klientem dodaliśmy wszelkie możliwe rozszerzenia: telefonów, graficzne, promocji, którą uzgodniliśmy z klientem, linków do podstron, objaśnień, informacji. Dzięki temu reklama klienta bardzo wyróżniała się na tle konkurencji.
Drukarnia i usługi poligraficzne
Podjęte działania
Zadaniem kampanii było doprowadzenie do zwiększenia liczby stacjonarnych wizyt klientów w drukarni w wybranym regionie, a także telefonów i uzupełnionych formularzy kontaktowych dotyczących usług poligraficznych za pośrednictwem strony internetowej. Rozpoczęliśmy działania w sieci wyszukiwania, wykorzystując linki sponsorowane oraz kampanię lokalną, tak aby pozyskać nowe zlecenia w zakresie nadruków na gadżetach reklamowych, wizytówek, wydruków wielkoformatowych oraz ulotek reklamowych. Uwzględniając specyfikę branży klienta oraz potrzebę uproszczonej formy szybkiego kontaktu, dostosowaliśmy działania kampanii na urządzenia mobilne...
Firma z branży budowlanej
Podjęte działania
Na podstawie analizy branży, w jakiej działa klient, przygotowaliśmy strategię kampanii Google Ads, skupiając się na reklamach w sieciach wyszukiwania i reklamowej Google, a z czasem również wideo. Według pozyskanych informacji oraz doświadczenia naszego zespołu specjalistów miały one największy potencjał w zakresie efektywnego zwiększenia
współczynnika konwersji. Miesięczny budżet na ich prowadzenie został ustalony na poziomie 3460 zł. Działania podejmowane w ramach współpracy obejmowały m.in. dobór właściwie dopasowanych precyzyjnych słów kluczowych takich jak płyty betonowe czy strop budowlany.
Sklep z branży automatyki i elektrotechniki
ROAS +1200%
Podjęte działania
Mając na uwadze zarówno specyfikę branży klienta, jak i cele jakie mieliśmy do zrealizowania zdecydowaliśmy się na zastosowanie kampanii w sieci wyszukiwania, produktowej, GMC oraz DSA. By zmaksymalizować efekty działań wykorzystaliśmy precyzyjne słowa kluczowe opisujące konkretne modele z oferty klienta oraz określiliśmy szczegółowo harmonogram wyświetlania reklam z wyłączeniem weekendów, gdyż w tej branży większość zamówień składana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Hurtownia opakowań jednorazowych
ROAS +2049%
Podjęte działania
Wdrożona przez nas strategia bazowała przede wszystkim na kampanii w sieci wyszukiwania oraz dodatkowych kampaniach, w tym GMC i remarketing. Budżet jakim dysponowaliśmy wynosił 1750 zł, z czego większość środków przeznaczyliśmy na prowadzenie kampanii Search. Przyjęliśmy taką strategię, ponieważ, zgodnie z naszą wiedzą i doświadczeniem, w branży B2B właśnie takie działania dają najlepsze rezultaty.
Sklep z naturalnymi produktami
ROAS +1281%
Podjęte działania
Wdrożona przez nas strategia opierała się na kampanii produktowej. To właśnie ten rodzaj najlepiej sprawdza się w przypadku branży klienta i budżetu jakim dysponowaliśmy w wysokości 1 350 zł Przeznaczając większość środków na GMC mogliśmy zrealizować nasze główne cele.
Sklep internetowy z roletami
ROAS +756%
Podjęte działania
Strategia jaką przyjęliśmy by zrealizować te oczekiwania zakładała zastosowanie kilku rodzajów kampanii, gdzie główne nakłady przeznaczyliśmy na kampanię produktową wspieraną przez kampanię w sieci wyszukiwania i remarketing dynamiczny. Działania podjęliśmy w ramach budżetu 2599 zł.
Sklep rowerowy
ROAS +1249%
Podjęte działania
W ramach wdrożonej przez nas strategii zdecydowaliśmy się na zastosowanie produktowej kampanii Google Ads, która została rozbita według oferty sklepu (kategorii i marek). Dodatkowo wykorzystaliśmy remarketing, by dotrzeć do klientów, którzy już zapoznali się z ofertą naszego zleceniodawcy, bądź też porzucili koszyk bez dokonania transakcji, w celu zawrócenia ich na stronę i zachęcenia do finalizacji zakupu. Z naszego doświadczenia wynika, że te rodzaje dają najwyższe zwrotu w przypadku branży w jakiej działa nasz klient. Obrana strategia pozwoliła nam zwiększyć widoczność oferty i ruch na stronie. Miesięczny budżet jakim dysponowaliśmy wynosił 3 000 zł.
Sklep z branży zoologicznej
ROAS +1173%
Podjęte działania
W ramach wdrożonej przez nas strategii zdecydowaliśmy się na zastosowanie produktowej kampanii Google Ads, a także standardowej kampanii w sieci wyszukiwania oraz dynamicznej. Z naszego doświadczenia wynika, że te rodzaje najlepiej konwertują w przypadku takiej branży w jakiej działa nasz zleceniodawca. Obrana strategia pozwoliła nam zwiększyć widoczność oferty i ruch na stronie, a także ilość odnotowywanych w msc konwersji. Przeprowadzone działania zostały wykonane w ramach msc budżetu 3 000 zł.
Firma z branży przewozowej
Podjęte działania
Współpracę rozpoczęliśmy od szczegółowej analizy branży, w jakiej działa klient. Na tej podstawie, a także uwzględniając wymagania zleceniodawcy dotyczące oczekiwanych rezultatów, opracowaliśmy strategię. Obejmowała ona prowadzenie kampanii Google Ads, wykorzystując trzy uzupełniające się kanały: search, display i remarketing. Dzięki właściwemu wdrożeniu pozwalały one na skuteczne pozyskanie nowych klientów, a także dotarcie do osób, które już odwiedziły stronę. W celu maksymalizacji efektów dobraliśmy szczegółowe słowa kluczowe dopasowane do zapytań użytkowników zainteresowanych usługami. Przełożyło się to na 45 połączeń telefonicznych w skali miesiąca.